Retur og angrerett

Hos Woodeal.no ønsker vi at du skal være trygg på handelen din. Nedenfor finner du informasjon om angrerett, retur og reklamasjon.

Angrerett
  • Du har 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven.
  • Angreretten gjelder kun for standardprodukter som underlag, monteringsverktøy, pleieprodukter, reparasjonssett og lignende.
  • Varen må være ubrukt, i original emballasje og i vesentlig samme stand som ved mottak.
  • Kunden dekker returfrakt ved bruk av angreretten.
  • Tilbakebetaling skjer innen 14 dager etter at vi har mottatt og kontrollert varen.
Unntak fra angreretten
  • Parkett og andre varer som produseres, tilpasses eller bestilles særskilt til deg, er unntatt angreretten, jf. angrerettloven § 15.
  • Disse varene kan ikke kanselleres eller returneres etter at bestillingen er bekreftet.
Reklamasjon og skadede varer
  • Dersom varen er skadet under transport eller har en mangel, gjelder reklamasjonsretten i henhold til forbrukerkjøpsloven.
  • Du må kontrollere varene ved levering. Eventuelle skader eller avvik skal anmerkes på fraktbrev og signeres av både deg og sjåføren.
  • Skader eller mangler må meldes til oss skriftlig så snart som mulig på kundeservice@woodeal.no, med vedlagt bilder.
  • Ingen erstatning vil bli gitt for skader som ikke er anmerket på fraktbrevet eller som ikke er meldt umiddelbart etter levering.
  • Ved gyldig reklamasjon vil Woodeal.no sørge for utskifting, reparasjon eller refusjon. Returkostnader dekkes av oss dersom feilen skyldes transportør eller leverandør.
Prosedyre for retur
  1. Send en e-post til kundeservice@woodeal.no med ordrenummer og informasjon om varen.
  2. Du mottar instruksjoner om hvordan retur skal gjennomføres.
  3. Etter mottatt og kontrollert vare refunderes beløpet innen 14 dager (der angreretten gjelder).
Kontakt

Har du spørsmål om angrerett, retur eller reklamasjon? Kontakt oss på kundeservice@woodeal.no eller telefon 972 61 667.